امتحانات 30 دیماه 96 -  شنبه 30 دی 1396 ساعت 19:27
امتحانات 30 دیماه 96 -  شنبه 30 دی 1396 ساعت 19:23
اطلاعیه مهم صندوق رفاه دانشجویان -  شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 18:35
اطلاعیه مهم حوزه پژوهش و فناوری -  دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 14:39
زمانبندي دعوت به مصاحبه تخصصي مقطع دكترا -  یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 9:18
زمانبندی انتخاب واحد ترم بهمن ماه 94 -  یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 23:21
  • معرفی معاونت اداری و مالی
      نام و نام خانوادگي : فریدون امیدی
      سمت : سرپرست حوزه اداری و مالی
      میزان تحصيلات : دكتري
      رشته تحصيلي : مدیریت
      ايميل :   omidi@iaupg.ir                                           سایت: www.umba.ir
      تلفن :    53373081 – 061                                                رزومه   


    يكي از تأثير گذارترين حوزه هاي دانشگاهي را مي توان حوزه معاونت اداري و مالي دانشگاه معرفي نمود كه شامل بخش هاي مديريت اداري، مديريت مالي و مديريت بودجه و تشكيلات مي باشد كه در اصل ستون اصلي دانشگاه را شامل مي شود.
    اهم وظايف اين حوزه ابلاغ مصوبات و مقررات جاري و نظارت بر حسن اجراي امور اداري و مالي و خدماتي دانشگاه با رعايت مقررات مربوطه، نظارت بر تهيه و تدارك احتياجات دانشگاه و امور تأسيساتي و تعميراتي بهداشت محيط، نظارت بر حسن اجراي قراردادها، تعقيب و اعمال نظارت بر عمليات اجرايي  و كوشش در حل مسائل موجود و پيشبرد فعاليت آنها،  انجام امور حقوقي دانشگاه، اجراي طرح هاي عمراني و انجام اموري كه از طريق رييس دانشگاه محول مي گردد و .... همگي از وظايف محوله معاونت اداري و مالي دانشگاه مي‌باشد.
     كه اميد است با استعانت از خداوند متعال و با همكاري كليه حوزه ها، ادارات و بخش هاي مختلف دانشگاهي بتوانيم گامي مؤثر درجهت پيشبرد اين اهداف و وظايف  برداريم.


    فعالیت های حوزه معاونت اداری و مالی :

    • ارائه وام قرض الحسنه پس انداز کارکنان.
    • ارائه وام مسکن - احداث - خرید - ودیعه و تعمیر.
    • وام های ضروری سفر های تحقیقاتی - وام کمک هزینه ازدواج.
    • انعقاد قرارداد های مختلف جهت رفاه اجتماعی کارکنان.
    • تامین تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی.
    • انجام امورات ایاب و ذهاب اساتید، کارکنان و در برخی موارد دانشجویان عزیز.
    • اعطای وام بلند مدت - وام ازدواج - وام کوتاه مدت - وامهای نقدی به دانشجویان.
    • تامین نیروی انسانی بخشهای مختلف واحد و انجام امورات رفاهی کارکنان.
    • برگزاری دوره های ضمن خدمت در سطح ملی، منطقه ای و داخلی جهت ارتقاء سطح دانش اعضای هیئت علمی و کارکنان.
    • فعالیت های مربوط به حقوق و دستمزد اعضای هیئت علمی ، کارکنان، همکاران حق التدریس، پیمانکاران و ...
    • انجام فعالیتهای مربوط به دبیرخانه و ارسال و مراسلات دانشجویی.
    • انجام امورات مربوط به خدماتی در سطح واحد.
    • انجام امورات تاسیساتی.
    • زیبا سازی و نگهداری فضای سبز محوطه واحد.
    • نظارت، کنترل و جمع داری کلیه اموال دانشگاهی.